Informacje dla osób niepełnosprawnych

Tekst łatwy do czytania i rozumienia ETR

 

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Krakowie

 

Komenda Powiatowa Policji w Krakowie podlega pod Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie.

 

Komenda Powiatowa Policji w Krakowie znajduje się przy ulicy Łokietka 205 w Krakowie.

 

Do Komendy Powiatowej Policji w Krakowie możesz wysłać wniosek lub skargę.

 

Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112. 

 

Komenda Powiatowa Policji w Krakowie ma wiele zadań:

  • Pilnuje przestrzegania prawa.
  • Kontroluje i nadzoruje pracę podległych jednostek (7 komisariatów Policji) w powiecie krakowskim.
  • Policjanci z komendy poszukują przestępców.
  • Policjanci dbają, aby na drogach powiatu było bezpiecznie.

 

Komenda Powiatowa Policji w Krakowie przygotowuje także kampanie społeczne:

 

  • Na przykład o tym, jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnię.
  • Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  • Ostrzega ludzi przed oszustami.
  • Informuje o historii i tradycji Policji.
  • Współpracuje z policjantami z innych jednostek.

 

Komenda Powiatowa Policji w Krakowie przygotowuje:

  • Stronę internetową Komendy Powiatowej Policji w Krakowie. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów.
  • Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Krakowie.

 

Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Krakowie

 

Szefem Komendy Powiatowej Policji w Krakowie jest Komendant Powiatowy Policji w Krakowie inspektor Jacek Cholewa.
 

Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Krakowie.


Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu krakowskiego.

Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek podległych Komendzie Powiatowej Policji w Krakowie.

Jednostki Policji to komisariaty, posterunki.
 

Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.

 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Krakowie, ulica Łokietka 205, 31-263 Kraków
  2. Wysłać email na adres: kpp@kpp-krakow.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 57 600
  4. Użyć platformy ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/kpp-krakow
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://kpp-krakow.policja.gov.pl/

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie (BIP):

http://bip.krakow.kpp.policja.gov.pl/


Komenda jest otwarta:
poniedziałek-piątek 7:30-15:30

Metryczka

Data publikacji : 25.08.2023
Data modyfikacji : 25.08.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Krakowie
Osoba udostępniająca informację:
Justyna Fil Jednoosobowe Stanowisko ds. Prasowo-Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Justyna Fil
do góry